pondělí 31. října 2011

Říjnové maličkosti




































Za měsíc říjen jsem vyzkoušela/hodně používala pár takových maličkostí, a tak jsem si říkala, že bych se s Vámi o ně mohla jen tak stručně podělit:
1.)Modrý lak od MakeUp Store-tahle šmoulí barva možná "letěla" spíš minulý rok, ale to je mi úplně jedno! Hned dneska mi ho chválili 3 lidi! Sice by to možná chtělo trochu víc krytí, ale pro příště to dvě vrstvy jistí.
2.)Šampon na vlasy Syoss a sprchový gel od Nivey-Opět jsem se přesvědčila, že Syoss je vážně asi nejlepší šampon na vlasy. No a ten od Nivey jsem vyzkoušela poprvé a je super, hlavně hezky voní.
3.)Maska na vlasy od Schwarzkopf-použila jsem ji jen jednou a jen takovéhle malé množství, ale hned jsem vážně poznala rozdíl! Mám poměrně roztřepené konečky a mám pocit, že po použití jim to alespoň malinko pomohlo. A potom Pleťová maska od Baley-tu určitě znáte, stojí 18 Kč a vážně funguje! A pokud neznáte, tak tahle konkrétně je s bílým jílem a zinkem, odstraňuje odumřelé částečky a prý i absorbuje přebytečný kožní tuk, hmm.
4.)Zázračný kelímek od Oriflame-tohle asi taky není žádná novinka, ale co bych si bez něj počala! Hned jak se ochladí, mám permanentně suché rty, takže po něm šahám několikrát denně. Používám ho ale jen doma, protože když jsem venku, nechce se mi sahat dovnitř "špinavýma" rukama.
5.)Štětce z Ebay-Neodolala jsem. Očekávala jsem samozřejmě, že protože když stály 3 dolary, asi to nebude úplně extra kvalitka. Nicméně mě hodně překvapily! Vůbec nepelichají, jsou příjemné a mně (aneb žádném super-profesionálovi) stačí.

11 komentářů:

  1. Nic proti, ale myslím, že bys spíš měla fotit na bílém/jednolitém pozadí. Ty stránky z časopisů vypadají poněkud nepatřičně. Ke sprchovému gelu... přijde mi trochu divné psát o něm, ale budiž, proti gustu.. a zrovna třeba o masce ses rozepsat více mohla, neznám ji a německy neumím, mmm.

    P.S.: Nehty jsou vlastní nebo umělé?

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásné nehty ! :) ta barva toho laku je krásná !

    OdpovědětVymazat
  3. Boo: já vím, že bílé pozadí je nejlepší, jenže zas na druhou stranu jsem si říkala, že bych to mohla trochu obzvláštnit..tak jsem se rozhodla pro jednou využít jako pozadí svoje starý nástěnky-koláže...

    oukej, k masce ještě něco dodám!

    a nehty jsou moje.

    OdpovědětVymazat
  4. máš moc hezký tvar nehtů :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. balea má skvělý masky, my jich doma máme vždycky celou hromadu! vyzkoušej i takovou světle modrou, je to myslím nějaký bahno asi.. ale je vážně skvělá! asi nejlepší z těch od balea.

    syoss je i má oblíbená značka šamponů :)

    OdpovědětVymazat
  6. stymi stetcami si mala stastie:) yvzeraju super:)ja by som sa sice bala ale tesim sa stebou::)
    www.cookieswardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se náhodou článek i fotky tak, jak jsi je nafotila moc líbí :)
    Jsem za Tvé recenze a doporučení ráda

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak na nehty má skvělou barvu, podobný mám z H&M a v létě ho nosím moc ráda. Stejný sprchový gel používám, krásně voní, ale Syoss šampony mě zklamaly, měla jsem po nich zničené vlasy, takže teď radši používám přírodní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Syoss šampony jsou opravdu super, ale ještě raději mám Pantene Aqua Light:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lak na nehty - barva mi příjde fajn, ale co se mi hrozně líbí, je tvuj tvar nehtů, ten vypadá hodně dobře
    a ten sprchový gel Nivea mám taky,jn, ta vůně je hrozně příjemná
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat

Návštěvy