sobota 5. listopadu 2011

Outfit, 5/11/2011

































Tak zase jednou trochu outfitový článek. Dneska byl moc fajn den. Dopoledne focení těhle fotek a kafe s kamarádkou, a pak asi 5 hodinový úmorný nákupy&sushi s maminkou. A zase jsem si nic nekoupila, ach jo! Jenže já si prostě nemůžu nikde nic vybrat. Když teda nepočítám balicí papír s Hello kitty...

26 komentářů:

  1. Líbí se mi tvůj styl. Takový jednoduchý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :)
    Připomínáš mi Mariann :)

    OdpovědětVymazat
  3. Balící papír s HK mám také z Nanu nana! :DD
    A strašně mooooc Ti to sluší! Jsi roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  4. jsi roztomilá a podle fotek soudím, že taky žádnej obr nebudeš, vid? =)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná.. navíc Ti to sluší! ^.^

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. a to já bych si toho poslední dobou vybrala.. :D

    líbí se mi tvý boty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. tobě to tady tak moc sluší :) a máš nejlepší boty!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To se mi hodně libí,ty kozačky jsou krásný,takový bych,taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  9. botičky a šála jsou bezvadný ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. božské BOTY !!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si řikala, že jsi mi povědomá=)... Akorát se jménama to mam špatný. Lucka? =)

    OdpovědětVymazat
  12. super jednoduchý outfit, ta parka se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. perfektne ti ladi sala s parkou... moc hezky :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Tady jsi strašně krásně namalovaná...fakt, takhle ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi ty boty, škoda že nejsou víc vidět!

    OdpovědětVymazat
  16. hrozně ti to sluší:)) skvělé boty!.)

    OdpovědětVymazat
  17. moc pěkné barvy a krásné vlasy už máš dlouhéé:)

    OdpovědětVymazat
  18. Pristane ti to. Máš fakt prekrásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  19. moc pěkný outfit :) líbí se mi moc tvůj blog ,...sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  20. mas krasne vlasyy ♥

    na mojom blogu prebieha originalna giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta šála je moc hezká, dá se ještě někde sehnat?

    OdpovědětVymazat

Návštěvy